Vareindlevering, breve og e-mails
Vareindlevering
Vareindlevering til Sundhedsstyrelsen kan foretages mandag - fredag kl. 8:30 - 15:30. Vareindleveringen er beliggende Axel Heides Gade 1, via rampen fra Erik Eriksens Gade.
Breve
Breve kan afleveres i receptionen inden for åbningstiden: mandag - fredag kl. 9:30 - 15.00.
Breve kan desuden hele døgnet afleveres i postkassen. Postkassen tømmes kl. 8.30 på hverdage.
Hastende budleverancer kan ikke modtages uden for åbningstiden, med mindre personlig modtagelse og aflevering aftales direkte med modtageren i Sundhedsstyrelsen.
Sikker e-mail
Hvis du sender personfølsomme oplysninger til os, skal du sende dem via en sikker forbindelse. Det kan du gøre på flere måder:
Digital Post
Sundhedsstyrelsen modtager digital post vi e-boks.
Digital post er en sikker måde at sende oplysninger på. Hvis du vil sende digital post til Sundhedsstyrelsen skal du logge ind på e-boks og trykke på følgende: Menu / Skriv ny post / Vælg modtager / Søg kategori – Offentlige myndigheder Stat / Sundhedsstyrelsen (Standard). Herefter kan du skrive din henvendelse til os.
Sikker mail med NemID
Du kan også sende sikker mail til Sundhedsstyrelsen med NemID. Læs mere om krypterering af mail hos NemID og bestil et certifikat til den postkasse du ønsker at sende til.
Følgende postkasser er sikre:
SST@sst.dk (hovedpostkasse til generelle og tværgående henvendelser)
seksst@sst.dk (Sekretariatet)kommunikation@sst.dk (Kommunikation)
bessst@sst.dk (Beredskab og smitsomme sygdomme)
sstuddannelse@sst.dk (Uddannelse)
sstprim@sst.dk (Primær sundhedsvæsen)
sstsyp@sst.dk (Sygehusplanlægning)
fob@sst.dk (Forebyggelse og ulighed)
ebmsst@sst.dk (Evidensbaseret medicin)
sis@sis.dk (Strålebeskyttelse)
aed@sst.dk (Ældre og demens)
Hvis du har spørgsmål om digital post eller sikker mail, kan du skrive til os på sst@sst.dk eller ringe på 72 22 74 00.