xmlns="http://www.w3.org/2000/svg" viewBox="0 0 54 54">
Gå til indhold

Rationel Farmakoterapi 12, 2009

Markedsføring af lægemidler har stor effekt - hvad er mekanismerne? Fornuftig lægemiddelbehandling

TIDSSKRIFTER 14 DEC 2009

Månedsbladet opdateres ikke efter udgivelsen. Indholdet afspejler den aktuelle evidens på udgivelsestidspunktet.

 

Artikler

Markedsføring af lægemidler har stor effekt - hvad er mekanismerne? (version med referencer og evt. interessekonflikter)

Fornuftig lægemiddelbehandling (version med referencer og evt. interessekonflikter)

Pdf-version

Månedsblad december 2009 

Korrespondance med Norpharma

IRF´s svar til Norpharma  irfs_svar111209.pdf 

Norpharmas kommentarer til Rationel Farmakoterapi nr. 12. norpharmas_kommentarer_021209.pdf 

Indledende korrespondancer mellem IRF og Norpharma 6-17.11.2009 indledende_korrespondance.pdf