Godt skuldret
Fordi der er så mange mennesker i Danmark, der har taget imod tilbuddet om vaccination, har Sundhedsstyrelsen gennem kampagnen takket alle vaccinerede og dem, der bliver det snart, bl.a. gennem et remake af Jokerens hit ”Godt taget”.
Om kampagnen
Danmark er blandt de lande i verden, der har den allerhøjeste vaccinetilslutning. Det mener Sundhedsstyrelsen, at der er grund til at anerkende. Derfor vil vi med kampagnen sige tak til alle, der er vaccineret, og så opfordrer vi samtidig de sidste til at blive vaccineret.
Kampagnen er bygget op omkring Jokerens velkendte hit ’Godt taget’, denne gang sunget af Christopher Læssø, som i en lettere omskrivning af originalen sender en stor tak til alle, der har lagt skulder til covid-vaccinationen.
Målgruppe
Kampagnen er målrettet hele befolkningen.Kampagneperiode
Kampagnen kører i efteråret 2021 i biograferne, på plakater i bybilledet og på en lang række sociale og digitale kanaler.
Opdateret 11 JUL 2022